Campus Fesztivál 2015: péntek

Szóljon a rock!” – a Lord szerint, és így is történt pénteken, a fesztivál második napján.

80

Két fullos nap után (szerda, csütörök), kissé elnyűve, ahogy beléptem a Campus területére, telibe kapott a Hendrix-féle All Along The Watchtower. Nagy kedvenc. A Rézangyal sátornál éppen átszerelés volt, és hát jól választott nagyon a hangmérnök kollega. Egy jó nótával fél perc alatt sikerül ráhangolódni a dolgokra, és hát erről nem merné senki sem azt állítani, hogy nem az, úgyhogy kapásból el is kapott a fesztiválfiling, még ha nem is a woodstocki.

_MG_2633

Rúzsa Magdi

A Nagyszínpad tegnapi programja nem az enyém volt, egyedül Rúzsa Magdi tudta felpiszkálni az érdeklődésemet azon a területen. Egyszerűen szeretem a hangját, meg amit csinál.

Végre a hűs Telekom Hall megint olyan koncertnek adott otthont, amire én is nagyon kíváncsi voltam. Ez pedig nem más, mint a Supernem. Megérdemelték a zenészek, hogy ne szaunában játszanak. Remek, pörgős koncert volt, mint ahogy már megszokhattuk a zenekartól, kicsik és nagyok, öregek és fiatalok egyaránt ott ugráltak, bólogattak, kinek-kinek vérmérséklete szerint. Egyébként a frontember Papp Szabi, aznap több helyen is feltűnt a fesztiválon. A Civil Faluban az Új Nemzedék standjánál a szakma céllövöldében puffogtatta vizipuskáját, majd koncert után a Víztorony aljában zajlott vele egy beszélgetés.

_MG_3140

Supernem

A Supernem után a Cloud9+ foglalta el a színpadot. Hozták rendesen a formájukat a srácok, de nem maradhattam túl sokáig, mert egyszerűen kihagyhatatlan volt számomra a nagy öregek koncertje a Rézangyalban. Életemben először 30 évvel ezelőtt láttam a Lordot Kapuváron, és azóta is látogatom a koncertjeiket, ha tehetem. A szövegeik hozzám szólnak: „vásott farmer, tépett álom”. Most is remek koncertet adtak.

_MG_3274

Lord

A P. Box nem régen jelentette meg új albumát Mindenekfelett címmel. Kíváncsi voltam hogyan szólnak színpadon a nóták, és hát persze a nagy régieket is szeretem hallgatni. Ez is egy ütős koncert volt, annak ellenére, hogy kicsit későn kezdődött és a meleg és a fáradtság (no meg az alkohol) kezdte legyűrni a népeket, de Kori vezényletével a zenekar éltet lehelt belénk.

_MG_3678

P. Box

De a debreceni bandák közül nemcsak a P. Box-ot volt érdemes megnézni, hanem a dAsh-t és a Pit of Saron-tis. Mindkettő kőkemény rock és metál, a srácok pedig megmutatták mit tudnak.

Ilyen fárasztó, ugrálós nap után, tényleg nagy találmány az az éjszakai járat, ami nagy meglepetésemre sínen érkezett. A beharangozó szerint kerestem a buszokat, és még mielőtt megtaláltam volna az indulás helyszínét, hajnal kettőkor közlekedő villamosba botlottam, amiért nagy-nagy respekt a DKV-nak.

_MG_0251

Most jön az utolsó nap. Tartalék energia betöltve, Subscribe búcsúbulihoz kelleni fog!

Fotó: Péter Zoltán

(Megjelent: DebrecenPlus.hu)

Vélemény, hozzászólás?

